luni, 10 septembrie 2012

Bancuri (1)

Salut, pe acest blog voi afisa decat Bancuri. Daca doriti poze cu/fara MEME-uri puteti accesa pagina mea de Facebook  
Multe  poze puteti gasi pe pagina mea de Facebook:) 

Acum bancurile :)

Bancuri cu Bula

Bula si Itic stau de vorba
-Auzi ma Bula? care a fost cea mai scurta relatie a ta?
-2 ore mai Itic, pana si-a baut sucul.
-Pai 2 ore a stat la un suc ma? spune Itic mirat
-Da ca i-am luat suc la 2 litri.                          



La scoala, profesoara il intreba pe Bula :
-Bula, ce meserie are tatal tau?
-Stomatolog agricol doamna profesoara.
-Adicaa???
-Pune dinti la grebla doamna profesoara. 


Profesoara catre Bula:
-Bula, ai citit "Iarna pe ulita"?
-Doamna profesoara.. eu nu citesc nici vara pe terasa si ma intrebati daca am citit iarna pe ulita ? 



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu